Asmenų aptarnavimas
Muitinės departamente asmenys aptarnaujami, jų prašymai, pareiškimai, skundai nagrinėjami Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 patvirtintų taisyklių nustatyta tvarka.
Asmenų konsultavimo Muitinės departamente tvarką nustato Asmenų konsultavimo Muitinės departamente prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos taisyklės, patvirtintos Muitinės departamento generalinio direktoriaus 2014 m. kovo 24 d. įsakymu Nr. 1B-182.
Informaciją nemokamu telefonu 8 800 900 80, elektroniniu paštu info@lrmuitine.lt bei asmenims, atvykusiems į Muitinės departamentą, teikia Komunikacijos skyriaus vyr. inspektorės: Irena Čerkasovienė, Violeta Kemeklienė ir Bronislava Petrauskaitė 112 kabinete, o prašymus priima Dokumentų valdymo skyriaus Raštinės administratorė Edita Beniušienė ir raštvedė Rima Kančienė (211 kab.), tel. (8 5) 266 61 27, el. paštas muitine@lrmuitine.lt
Interesantai (jų rašytiniai prašymai) priimami pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8 iki 12 val. ir nuo 12.45 iki 17 val., penktadieniais nuo 8 iki 12 ir nuo 12.45 iki 15.45 val.
Papildomai asmenų prašymus priima antradienį ir ketvirtadienį nuo 17 iki 18 val. Muitinės departamento 1 aukšte (A. Jakšto g. 1) budintis muitinės pareigūnas.
Pareiškėjų, pageidaujančių gauti informaciją, prašymo forma
Prašymo forma parengta vadovaujantis 2005 m. lapkričio 10 d. Nr. X-383 Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių įstaigų įstatymo nuostatomis.
Atsiliepimų apie asmenų prašymų nagrinėjimo ir aptarnavimo kokybę Muitinės departamente prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2018 m. negauta.
Informacija atnaujinta 2019-07-25